Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Yeniden Merhabalar:)

Bugün sizlere yüz şekillerine göre nasıl allık sürüleceğini anlatacağım. Tabi bunun için öncelikle yüzünüzün şeklini bilmemiz gerekiyor, misal benim yüz şeklim üçgen bunu geçenlerde bir makyöze sorup öğrendim çünkü ben aynaya baksam da çok anlamıyordum:) Yüz şeklinizi bilmeniz aynı zamanda sizin için yüz kontüründe de yardımcı olacaktır siz de benim gibi bir makyöze sorup öğrenebilirsiniz.


Şimdi sizinle bir kaç açıklayıcı fotoğraf ve bir yabancı bir make-up artist in çekmiş olduğu videoyu paylaşacağım videoyu izlerken ben yeniden bilgilendim ve oldukça açıklayıcı gene de aklınızda bir soru olursa sormaktan çekinmeyin aynı zamanda fotoğraflardan da belki kendiniz yüz şeklinizi çıkarabilirsiniz.






Sevgiyle kalın:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Susuz Banyo Yapmak: DryBath