Göz Çevresi Bakımı





Merhabalar,

Göz çevresinden şikayet etmeyen bir insan görmedim ben hayatım boyunca, her kadın en geç 25 yaşından sonra göz çevresi için bir bakım ürününe ihtiyaç duyar. Ben de 25 yaşıma bastığım yıl içerisinde göz çevrem için bakım kremleri arayışlarına girdim öncelikle benim göz çevremi analiz edelim beraber:
- Genetik olarak koyu renkte bir göz çevresi
- En ufak yağlı üründe hemen sebum üretip küçük butoncuklar oluşturma
- 25 yaş itibariyle ufak mimik çizgileri
-Nemsizlik

Vay be her sorunu bulduk neredeyse göz çevremde ben tabi bunları bilip tek bir ürünün bütün bunları çözmesini beklemedim hem kozmetik içeriğe sahip olmasın hem de bakım yapsın istedim ama ilk tercihim birazcık yanlış oldu benim açımdan Clinique even better eyes kullandım.

Peki neden yanlış seçim?

Çünkü içerisindeki renklendirici ile göz altı morluklarımı sadece günlük olarak geçiriyordu ve yeterince nemlendirmiyordu.

Ardından hem serum hem de krem kullanmak gibi bir arayışa düştüm çünkü serumların tedavi edici özelliği kremlerden daha fazla idi fakat yeterince nemlendiremezlerdi bu yüzden de nem içinde üzerine bir krem bakmalıyım diye düşündüm. Güzel bir Sephora indiriminde daha önce testerını denediğim ve menun kaldığım YSL the forever youth liberator eye zone serum  ve Rexaline  Hydra Eye zone kremi aldım. YSL içerik olarak yapısında alkoller vs barındırıyor ama o benim her daim akşamdan kalmış şekilde olan göz altı morluklarımı çok güzel hafifleterek bana kocaman bir iyilik yaptı evet gene kapatıcı kullanıyorum tabi ama hiç değilse beni mutlu edecek seviyeye geldiler ve kırışıklara iyi geldiği kesin. Rexaline ise ayrı güzel bir krem aşırı derecede nemlendiren ve minik butoncuklar oluşturmayan bir ürün ama koyu kıvamı yüzünden sadece akşamları kullanılıyor ki zaten ben her iki ürünü de akşam yatmadan önce kullanıyorum. Bu tarz bir rutin oluşturduktan sonra bir hafta içerisinde güzel sonuçlarla karşılaştım diyebilirim rahatlıkla.


Bu iki ürünün de içeriğini başka postlarda açıklamayı düşünüyorum bu yazıda özet olarak tek bir ürünün her sorunumuzu karşılayamayacağını anlatmaya çalıştım ve sorunlarımızı biliyorsak çözümü kozmetik dünyasında kesinlikle vardır, yeter ki doğru yerlere bakalım. Bu konu hakkında herhangi bir aklınıza takılan konu veyahut yardım isterseniz sormaktan çekinmeyin sizin için doğru ürünü beraber ararız:)

Çok yakında daha bilgilendirici yazılarımla görüşmek üzere,

Sevgiler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Susuz Banyo Yapmak: DryBath