Saç Bakımı Vol. 2



Merhabalar aradan geçen zamanı es geçerek bugün yeni bir yazı yazmak istedim iyi bildiğimi düşündüğüm bir konuda "Saç Bakımı"

Gün içerisinde en çok duyduğum sorulardan biri "saçlarına nasıl bakıyorsun?" oluyor genelde çünkü yapısal olarak kalın telli ve gür saçlarım var bakımları zor kabul ediyorum ama yıllardır onlarla olup onlarla rutine binmiş bir düzenim var. Şimdi adım adım kısaca yazacağım.

1. Herkesin bildiği evre "Şampuan" : Aslında bu evrede öyle çokta harikalar yaratan bir şampuan yok piyasada benim denediklerimden, tamam çok sertleştirebileceğini düşündüklerimden kaçındım özellikle içeriğe bakıp bazı kimyasalları da eledim fakat ne john friedalar ne toni&guy lar çokta müthiş şampuan dedirtmedi işe yaradılar elbette ama herkesin bildiği turuncu şişede olan Elidor onlar kadar iyi geldi benim saçıma tabi bazılarında değişkenlik gösterebilir gene de bu kısımdan bir mucize beklemediğim için böyle bir souç var karşımda.

2. Bakım kremi: Yavaş yavaş önem arz edenlere geliyoruz ben 15 günde bir rutin olarak saç maskesi yaparım yapmadığım zamanlarda haftada max. 2 kere bakım kremi kullanırım saçıma şimdi burada en önemli nokta bakım kreminin saça bakım yapmasından çok nemlendirmesi saçımız çünkü en çok nemini kaybediyor yapılan ısısal işlemler sonucunda ve ben bu noktada nemlendirici bir bakım kremi kullanıyorum size tavsiyem de bu yönde saçınızın düğümlenmesine en iyi bu şekilde önlem alırsınız tabi bir de kırıklarınızı kestirerek.

3. Saç maskesi: Bana göre en önemli adım bu çünkü kullandığım saç maskesinden aşırı memnunum ve istediğim sonucu alıyorum. Ben Helen Seward markasının Remedy serisinin büyük bana 1 yıldan fazla yetecek olan bir maskesi var onu kullanıyorum kendisi Douglaslarda bulunuyor ve 10 aydır kullanıyorum, sanırım yarıladım.Şimdi bu maskesi ben saçıma kökten uca sürüp 10 dk bekletip duruluyorum ardından çok güzel bir yumuşaklık ve karışmayan, dolanmayan, parlak bir saç oluyor elimde:) Bir maskenin saça yapması gerektiği gibi tabi sırf görünüşte değil içtende tamir ediyor bu yüzden rahatlıkla kullanıp tavsiye edebiliyorum. Şu ana kadar kullandıklarım arasında en sevdiğim maske bu kesinlikle.

4. Banyo sonrası bakım: Ben saçımı yıkadıktan sonra nemli haliyle bir saç bakım yağını elimde ısıtıp saçıma uyguluyor çok diplere girmeden ve tabi ki faydasını görüyorum hoş kokusu da cabası. Siz bu konuda hoşunuza giden saçınıza iyi geleceğinizi düşündüğünüz bir şey kullanabilirsiniz. Ben şans eseri Gratis karta indirimde olan Pantene E vitaminli keratin onarıcı saç bakım yağını  aşmıştım ve saçıma iyi geldi kokusu da hoş ben de yoluma onunla devam ettim. Tabi bu kısımda kremler de kullanabilirsiniz ama ben saçımı ağırlaştırmayan ürünler kullanmayı isterim şans eseri de öyle bir ürün buldum.


Evet kısaca Saç bakımında benim rutinim böyle saçımı sürekli düzleştiririm ya da maşa yaparım biraz kalın telli olmaları biraz da bakımın iyi olması sebebiyle yıllardır iyi gidiyoruz onlarla sizde illa bir markaya bağlı kalmayın saçınıza iyi gelecek olan ürünü bulun ve kullanın ben özellikle beğendiğim ürünün ismini verdim umarım sizlerde deneyip memnun kalırsınız.

Sevgiyle kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Susuz Banyo Yapmak: DryBath