Pratik Makyaj Tüyoları

Sevgili okuyucu hazır yılbaşı çanları çalmaya başlamış bir dolu insan planlar yapıyor iken ben de bir şeyler söyleyeyim istedim. "Sakın yılbaşı için makyaj yaparken çam ağacına dönmeyin!"


Sosyal sorumluluk mesajımızı verdiğimize göre yılbaşı ve yılın her günü için küçük güzellik tüyolarıma geçiyorum:

- Gözün altına sürüp akan far ve kaleme son! Nasıl mı? Tabi ki transparan pudra ile :

Fotoğrafta gördüğümüz şekilde transparan pudramızı veyahut abes durmayacak herhangi bir pudrayı uyguluyoruz ve akmasına mani oluyoruz.


-Kaşlarımı nasıl daha kalkık gösteririm? Tabi ki kaşınızın altına ten renginizin çok az açık bir tonu kalem veyahut kapatıcı uygulayarak:

Uyguluyoruz ve dağıtıp doğal bir görünüm kazandırıyoruz.


-Sivilcelerimi ya da cildimde ki koyu lekeleri nasıl kapatabilirim? Fondöten veya cilt makyajınızı yapmadan önce sizi rahatsız eden noktaların üzerine kapatıcı uygulayıp çok az dağıtım üzerine cilt makyaj ürününüzü uygulayarak.







Evet bugünlükte benden bu kadar:) Tabi ki son adım da hijyenik yöntemler kullanın sivilceyi kapatırken mesela fırça kullandıysak o fırçayı derhal yıkayalım başka bir yerde kullanmadan önce ki hem fırça hem cildimiz kontamine olmasın. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Susuz Banyo Yapmak: DryBath