Makyaj Videolari



Merhabalarr:))) Bu ara cok uzun yazilar yazamiyorum daha cok kesif yapip sizlerle paylasiyorum ama yazmak istedigim seylerde var tabii sinavlarim gecince yazacagim hepsini :) ve bana sans dileyin yakinda saglam bir sinav maratonuna giriyorum:/ bakalim ne olacak:/

Bugun biraz youtubede makyaj videolarina bakiyim dedim ozellikle turkce olanlar varsa merak ettim nasil anlatimlar sergilendigini falan elbette konusmalarina dayanamayip yarida kapattigim cok fazla video oldu hepsinde emek var ama olmayinca da olmuyor iste tabii bu benim sahsi gorusum. Bana video cek deseler cekerim ama elimde yeterli alet yok bunun icin:D Herneyse iste bende ilgimi ceken cok guzel bir video buldum sonunda ve sizinle paylasmak istedim elbette bu videonun en guzel yani makyaj sanatcisi Burçin Göksu :))) Ben mesela allik surmeyi boyle bilmiyordum yanlis uyguluyormusum ogrendim bu video sayesinde ve guzel bir kontur calismasida gordum cok mutlu oldum sizlede paylasiyim istedim belki bir kisminiz bu programi veyahut videoyu izlemistir amaben izlememistim ve maalesef 3. videosunu bulamadim keske bulsaydim sonunu merak ediyordum velhasilikelam guzel bilgilendirici bir program olmus Burcin Goksu sayesinde butun makyozleri boyle guzel bilgilendirici videolar yapmaya davet ediyorum:) Birde burda kullandigi primerin markasini cok merak ettim bilen var mi acabaa???





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Susuz Banyo Yapmak: DryBath