CC krem:)






Merhabalar tam vize zamanimdayim o yuzden yazmiyorum ne zamandir cunku 4 kurumun sinavlarina giriyorum ve calismak yorucu oluyor su an  hatta bitirmem gerek ik ders var bakalim ne olacak. Bunun disinda son zamanlarda BB krem furyasi devem ediyor ben henuz almadim ama almayi dusunuyor iken daha guzel bir sey cikti CC kremler tabi:) BB kremleri biliyorsunuz asil ozellikleri tedavi edici olmasiydi ve bir miktar kapaticilik aslinda bunu tabi duzgun saglayan bir BB krem var mi ulkemizde emin degilim cunku cogu marka bunu pazarlama amacli kullaniyor ama garnier in son cikardigi BB krem gayet iyiymis deneyebilirim sanirim:) Bunun disinda CC krem cikinca hemen bildirmek istedim cunku kapaticiligi BB kremlerden daha fazlaymis ve daha cok nemlendirme ozelligi varmis kullananlarin yorumlari boyle hatta MakeupAlleyde bugun mailde bir CC krem vardi hemen onu paylasmak istedim umarim kendisine yakin zamanda sahip olurum cunku fandoten kullanmaktan cok haz etmiyorum ve fondoten devri yavastan kapaniyor bence CC krem sayesinde umarim cok yayginlasirlarrr:D ve asagidaki linkte olay in CC kremi var tupune bayildimmm:)



http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp?utm_source=mua&utm_medium=am&utm_campaign=pvil&ItemID=156697

CC kremleri ozellikle yagli ciltler cok rahat kullanabiliyor cunku parlama minimum duzeyde imis ve daha genis bir renk skalalari varmis, UVA ve UVB isinlarina karsi daha cok koruyormus. Iceriginde cildimize yararli C vitamini bulunmaktadir kendisi yaslanma etkilerini geciktiriyor. Simdilik sadece Uzakdogu ve Ingiltere de satisa sunulmus Olay tarafindan ABD piyasasina sunulmus.Olay, Chanel, Rachel K, Juice Beuty, IFiona, Tiannuo  ve Missha tarafindan uretiliyormus. Zaten ilk olarak Rachel K tarafindan uretilmis.

CC krem Color Control krem demekmis yani cildimizin renk kontrolunu saglayan bir krem. Tamamiyle BB kremin gelistirilmisi olup BB kremin butun o cilde yararli ozelliklerinin teknoloji ile gelistirilip CC krem olarak sunulmasi olay zaten:) BB  kremden bir diger farki daha cok anti-aging yani yaslanma karsiti anti oksidanlari daha cok bulunmasi tabi daha dogal durmasida bir diger artisi.

Hatta surada bir asyali arkadasimizin Chanel CC krem denemesi var bakmak isterseniz:)
http://bbs.yoka.com/thread-4739658-1-1.html
Kendisinden gecer not almis kremi anladigim kadariyla ozellikle kapaticiligini:)
Arastirdikca yeni seyler ogreniyorum yazmadan edemiyorum Chanel CC kremde hipoalerjenik maddeler yani cildi yatistirip rahatlatan maddeler varmis ve  peygamber cicegi cicek suyuymus bu madde:)

Hatta organik olup olmamasi sizin icin onemliyse Juice Beauty markasi kesinlikle organik bir CC krem cikaracak 15 aralikta on siparis verilebiliyor su an ve bir seti var cilt icin yapilandirma uzerine tabii bizdeki yasak yuzunden siparis vermemiz zor olabilir ama once bir satisa ciksin yorumlar gelsin sonra siparis vermek daha mantikli sonucta 39$ fiyati kremin:)

Bir de asagidaki linkteki blogger da ne kadar dogal durdugunu gorebilirsiniz:)
http://www.shiberty.com/2012/10/beauty-products-im-currently-loving.html

Evett kisacik bir yazi yazayim dedim kendimi aniden Asya bloglarinda buldum:) Blog yazmayinca uzunca bir sure durduramiyor insan kendini demek ki:) Hic degilse size nasil durdugunu gosteren bir blog buldum :) ve iceriginide az cok ogrendim daha sonra umarim daha ayrintili bir yazi yazarim herkese iyi gunler:)

Yorumlar

  1. bb kremlerden yeterince memnunum aslında :) bu cc kremler olmasa da olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB kremler iyi de iste hem daha iyisini istiyor insan ve daha iyisi yapilabilecekken durmak gelismemek anlamsiz geliyor :) ama CC kremler daha cok benlik BB kremlere bir turlu isinamamamistim zaten:)

      Sil
  2. Canim sinavlarinda basarilar diliyorum :) Bu arada Inglot'a gittim bugun fircalar indirime dahil, hemen haber vereyim dedim sana :)

    YanıtlaSil
  3. olay cc krem nerede satılıyor arkadaşlar ve fiyatı ne kadar bilen varsa yazabilir mi acaba

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Susuz Banyo Yapmak: DryBath