Pastel kokulu oje

Merhabalar! Bugun Pastel kozmetik firmasinin yeni cikarmis oldugu kokulu ojeleri denedim merak ediyorsaniz ben ojeleri dun Cevahir Watsons dan aldim fiyati 2.50 tl ve kucuk boylar, buyuk boylari yok maalesef:/ Ama bana sorarsaniz harika ojeler kesinlikle :)

Belirtmeden gecmeyeyim Pastel ojelerde insan sagligina zararli olan toluen, formaldehit rezin, DPT (dibutil phthalat), Camphor maddeleri bulunmuyor.





Ben bu 3 rengi aslinda kokulari icin aldim mint kokulu ojenin hafif sedefli yapisi var sisede goruldugu sekli o ama surunce belli olmuyor maalesef digerlerinde boyle bir sedefli yapi mevcut degil. Yazin renkleri pastel tonlari oldugu icin bu 3 renk  birbiriyle oldukca uyumlu ve 2 katta opak hale geliyor 3. bir katla daha da guzel olucaklardir ve kokulari kesinlikle kuruduktan sonra daha iyi anlasiliyor.

 Benim en sevdigim koku ise kesinlikle ananas oldu sari renkli sisedeki oje yani, tirnaklarimi yiyesim geliyor kokladikca:)

Greyfurt kokulu ojenin rengine tav oldum cok guzel bir rengi var kesinlikle ananas kadar baskin kokulu olmasada o da tahmin edersiniz ki greyfurt gibi kokuyor.

Mint yesili ojeye gelirsek oldukca ferahlatici kokuyor hic agir degil cokta keskin degil ve rengi muhtesem mint yesili bir ceketle tamamlanmali bence:) 

Ojelerin boyu kucuk oldugu icin fircalarida kucuk bu birazcik sorun yaratabilir surerken cunku cizgilenme yapiyor  2. ya da 3. katta  duzeltilebilir bu sorun tabi ki:) 

Sonuc olarak bu harika ojeleride koleksiyonuma katmaktan mutluluk duydum bir diger postta gorusmek uzere:))))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Susuz Banyo Yapmak: DryBath