Trend Alert : Ear Cuff

Degisik takilara bayiliyorum:) Tirnak yuzuklerinden sonra en sevdigim taki tasarimi kesinlikle bu ear cufflar:) Ben gerci cok fazla taki takmayi seven bir insan degilim hatta altin disindakilere karsi alerjim var ama bazi guzellikler de gel beni al diyorken ne yapabilirim ki??:)) Ear cufflar neredeyse tum kulagi kaplayan cok estetik modelleri oldugu kadar cok kotu modelleride bulunan yeni bir taki stili ben daha cok kadini zarif ve sik gosteren veyahut kendine has estetikligi olan takilari seviyorum simdi benim begendigim bir iki ear cuff modelini sizlerle paylasmak istiyorum ear cufflari nasil alabiliriz diye merak ediyorsaniz Topshop magazalarinda ve online olarak da aksesuaraski.com da bulabilirsiniz:)






Cok cok daha degisik modelleri internette bulabilirsiniz hatta ebay den siparis verebilirsiniz Turkiyede olmayan bir model begenirseniz ben bir tanede tirnak yuzugu fotografi koyayim

Cesitli aksesuar sitelerinde bulabilirsiniz bu yuzukten :))

Bugunluk de bu kadar benden kendinize iyi bakinnn! Herkese guzel ve aydinlik gunler dilerim:)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Susuz Banyo Yapmak: DryBath