Susuz Banyo Yapmak: DryBath

Merhabalar! Biliyorum bu blogun  konusu genelikle kozmetik ama ben bugün sizinle tüm dünyayı ilgilendiren bir gelişme paylaşacağım. Susuz Banyo Yapmak!!! Dünyadaki kaynaklarımız maalesef ki sınırlı hatta tahminimce  bir gün insanlıık öyle bir  noktaya gelecek ki oksijen bile sınırlı olacak,  işte böyle zamanlarda birazdan anlatacağım şekilde genç girişimciler insanlara yardımcı olacak.

Her insan hayatının bir bölümünde banyo yapmaya üşenmiştir diye düşünüyorum ben mesela  hava soğukken çok üşenirim ama genede kalkarım yaparım işte bu fikir de böyle üşenen bir genç tarafından çıkmış ama buu gencin özelliği Afrikalı olması. Dünya da halen temiz suyun bulunmadığı diğer insanların bizim kadar şanslı olmadığı ülkeler var. Hatırlarsanız birkaç yıl önce Türkiye yeterli yağış miktarını alamamış kuraklık sıkıntısı çekmişti ben  çocukluğumda hatırlıyorum Mardin'e doğru düzgün su gelmezdi insanlar bidonlarla  su taşırlardı evlerine haftanın belli günleri akan sudan. İşte bu halde bulunan bir dünyaya bundan iyi bir buluş getirilemezdi. Bir losyon düşünün sadece az bir miktar vücudunuza sürerek hiç su kullanmadan temizlenebiliyorsunuz ve bu sizi kirlilikten kaynaklı mikroplu hastalıklardan koruyacak ve temizleyecek. Bazı insanlara hoş  gelmeyebilir susuz temizlik mi olur diye ama yüzünüzü  yıkamak için su bulamayacağınız bir yerde  en muhtaç olduğunuz şey bu losyon  olacaktır.

Bu  losyonu liseye giden bir genç buluyor kısıtlı araştırmalarla ve 4-5  yıl bunu geliştirip ilk örneklerini yapıyor şu an uluslar  arası pazara sürecek bu ürünü, ben daha içeriğini bilmiyorum ama bulduğum an paylaşırım sizinle gerçekten ben çok sevdim bu ürünü amacı ve bu umut ışığını bu sayfayı kapamadan aşağıdaki videoya da bakarsanız çok sevinirim çünkü bu videoda kendi ürününü hikayesini ve faydalarını harika anlatıyor.

Susuz Banyo Yapmak Linke  tıklarsanız  videoyu izleyebilirsiniz buraya eklenmiyor maalesef:/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?