DIY: Sac aksesuarlari :)

Surada Zet Fashion un yazdigi yaziyi gorunce bende bir ornek eklemek istedim ki kendime yapacagimi dusunuyorum ayni sekilde siyah uzun saclarim oldugu icin gozume cok guzel gozuktu tabi malzemeler basit zincir iki tane tel ya da eskiden kullanilan tarakli tokalar var ya onlarda olabilir tabi bir lastige gecirip istediginiz gibi susleyebilirsinizde geri kalanini simdi ben cok konustum fotograflara geciyim :)





Bence sade at kuruklari cok guzel suslenir boyle cok begendim ben :) sizce?

Yorumlar

  1. kim kardashian ne yapsa beğenmiyorum ama saçı daha zarif bir biçimde süslemeye varım :) senin de örneklerini bekleriz ;)

    bana da beklerim seni dilersen:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk marpuccular carsisi alisverisimde bu aksesuar icin gereken malzemeleri alip birseyler yapacagim:) Kim kardashian da olsa sac icin cok farkli bir aksesuar ve cok guzel bence:) bakacagim bloguna canim :) saol yorum icin:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Susuz Banyo Yapmak: DryBath