Sevgili Blog,

Merhabalar,

Bugün uzun bir aradan sonra blogumun istatistiğine baktım ve ben yokken de gayet iyi idare ettiğini gördüm. "Acaba yeniden yazabilir miyim?" sorusu geldi aklıma hazır bir kaç saat serbest iken neden olmasın dedim ve sizlerle son durumları paylaşmak istedim.

Tamamen unsuz ve şekersiz beslenmeye başladım ve anladım ki güzelliğin sırrı buymuş. Bol su, unsuz ve şekersiz bir hayat ile bütün dertlerinize çare bulabilirsiniz.

Evet tamamen yaşam stilimi değiştirdim o her hafta sonu waffle partileri gitti yerine glutensiz beslenip gene mutlu olan bir insan geldi ve fazla kilolarımdan da çaba sarfetmeden kurtuldum, kesinlikle tavsiye edebileceğim bir şey var ise o da unu hiç değilse ekmeği ve o nutellaları hayatınızdan çıkarın.

Böyle bir değişim sonrası makyaj ve bakım malzemelerimin içeriğini de daha çok temizledim, örneğin body butterlardan, hindistan cevizi yağına geçtim nemlendirici olarak ve pamuk gibi oldum üstelik içeriği de temiz sadece hindistan cevizi yağı ve istersen evde kendin bile yapabilirsin.

Yüzüm  için pek hindistan cevizi yağı kullanmıyorum çünkü gözenekleri tıkayabilen bir yapısı var ve benim karma, gözenekli cildim için çok mantıklı değil o yüzden cilt bakım rutinim farklı ve bu rutini geçenlerde Clinique'den bir doktor ile konuştuk kendisi beni çok güzel yönlendirdi cildimin altında bulunan küçük pütürcükler yani komedonları bayağı bir azalttım 2 haftada yaptığımız tek şey cilt bakım rutinime bir tonik eklemekti isterseniz o konuda bilgi verebilirim daha sonra hatta istemezseniz bile ben bilgi veririm:).

Halen hayatımda bazı şeyleri sadeleştirmeye renklendirmeye çalışıyorum. Makyaj malzemelerim de gerekmedikçe almıyorum ürünler bittikçe yerine yeni değişik bir ürün alıyorum özellikle doğal olanı denemeye çalışıyorum fakat makyaj malzemelerinde bu çok yerine getirilebilir bir uygulama olmuyor ama gene de deniyorum.

Bazen bir yaşam stili blogu mu açsam diyorum ya da vlog. Çünkü internette gördüğüm yetersiz Türkçe kaynaklar beni deli ediyor ve hepsi eksik tarif bana göre gerçekten eksik yani o tarifleri birebir uygulayıp aynı sonucu alabilen bir insan daha görmedim bu konuda sankı kendi tariflerimi paylaşsam iyi olacak gibi, yarın mesela kinoalı pizzayı deneyeceğim ve ne olacak göreceğim sonra ben kendi tariflerimi genelde yakın çevremle paylaşıp onları sağlıklı yaşam stillerine yönlendiriyorum ama keşke daha çok insan yardım edebilsem bu konuda diyorum. Belki bir gün tezim bittikten sonra deneyebilirim, neden olmasın?

Şimdilik sevgiyle kal Blog eğer faydalı bir şeyler görürsem burada paylaşacağım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Susuz Banyo Yapmak: DryBath