Saç Bakımı

Selamlar! Kısacık bir yazı ile başlayayım dedim yazmaya. Size bugün benim ilk gördüğümde şok olduğum bir saç bakım videosu izleteceğim. Normalde hepimiz saç düzleştiricilerin saçı kırdığını düşünüyoruz değil mi ? Binbir çeşit iyonlu, iyonsuz seramik kaplı vs. düzleştirici var piyasada ama ben ilk defa bir damla saç bakım serumuyla aktive olup gerekli ısıya ulaşan ve saça bakım yapan düzleştirici gördüm :)

Şimdi video öncelikle Rusça çünkü bu bakım yöntemini henüz Türkiyede bir iki yerde gördüm :) Kullanılan ürünler Helen Seward markasına ait İtalyan menşeili bir marka ve Remedy serisi kullanılmış şampuan,maske ve özel düzleştiricilerine damlattıkları serum. Öncelikle saçı şampuan ile yıkıyorlar sonra saça özenle maskeyi kökten uca uyguluyorlar ve maske uygulanmış saçın üzerinden durulamadan gene saçı kısım kısım alıp serum damlatılmış düzleştiriciyle iyice saç ısıyla beraber o bakımı alsın daha iyi parlayıp kırıklarını tamir etsin diye üstünden geçiyorlar ve sonuç muhteşem :) Evet eve alacağım bu düzleştiriyici kesin benim gibi gür saçları olan bir insanda bunun olmaması büyük hata zaten aynı zamanda normalde kullanan insanlar o düzleştiriciyi çok beğeniyorlar "ipeksi bir düzlük" dedi biri bana tarif ederken artık ne anlarsanız :D Sırada videomuz var :

http://www.youtube.com/watch?v=DZfkl8kO6k8

Maalesef video olarak ekleyemedim her aramamda bulamadı bende link olarak ekledim :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Susuz Banyo Yapmak: DryBath