Candy Colors Fluorescent Neon Luminous No:13

Merhabalar, gene çokkk uzun süre ertelediğim yazılarla karşınızdayım:)

Ocak ayında Bornprettystore.com dan aldığım fosforlu ojeyi tanıtacağım sizlere, şimdi fotoğraflara geçelimm:)






Tırnaklarım da 3 kat uygulanmış hali var gerçekten çok güzel bir pembe mat ve parlak aslında sanırım içindeki kimyasallardan ötürü. Gerçekten karanlıkta parlıyor benim bir fotoğraf makinem olmadığı için görüntüleyemedim ama sitede fotoğrafları var birrr sürüü fotoğraf:) . Sürümü kolay zor opaklaşan güzel bir oje:) Gün ışığında bile göz alıcı bence, bende bulunmayan bir pembeydi iyiki almışım. Parti ve gece kulübü gibi ortamlarda harika duracaktır merak edenlere tavsiye ederim:)

Yorumlar

  1. Slm :) rengi şeker gibiymiş :) çook beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gercekten de öyle:) Karanlikta parlayinca daha güzel oluyor:)

      Sil
  2. ne güzel bir pembe o. Ama maalesef boyle iddialı renkleri kullanamıyorum ben ama sana cok yakışmış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett cok güzel bir pembee:) acikcasi benim cok pembe ojem yok yakistiramadigim icin kendime bu tek zaten ama güneste harika parliyor bayiliyorum sürmeye:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Susuz Banyo Yapmak: DryBath