Taşlı Manikür

Ben pek acemiyim bu  işlerde genellikle ama son gelen taşlarıma dayanamayıp bir manikürde  kullanayım dedim.  Normalde taşlar yapıştırıcı ile yapıştırılıyor tabi özel tırnak yapıştırıcılarıyla ama bende bulunmadığı için sabırsızlanıp şeffaf oje ile yapıştırdım şimdi 2. günde halen tırnağımdalar oldukça iyi tuttu ojede:)



Fotoğraf telefonumdan çekildi 2 kat essence  oje var  taşların altına biraz flormar şeffaf  oje sürdüm yerleştirdim hemen oldukları yere yapıştılar tüm tırnağın üstünden de şeffaf oje geçtim tabi  taşlarla beraber ilk başta biraz kayıyordu  taşlar ben itince ama  1  saate iyice tutundular uyudum uyandım vs. hiç yerleri değişmedi ellerimide yıkadım falan çok güzel bir performans aldım kısaca. 

Bu arada tırnak etlerimi kesmem  geriye iterim ve törpüyle geriye iterim böylesi daha sağlıklı çünkü   ve haftada 1 seferde  genelde badem yağıyla tırnak diplerime masaj yaparım ellerimide sürekli  nemlendiririm. İlk seferde nazik bir manikür tercih ettim amma ilerleyen günlerde güzel şekiller verme planlarım var:)

Bir sonraki yazıya kadar  görüşmek üzere kendinize iyi bakın:)

not: 3. gununde halen yerlerindeler:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Susuz Banyo Yapmak: DryBath