♥Bukombin.com

Merhabalar :)

daha dun buldugum ve acaip eglendigim bir site soylemek istiyorum size bukombin.com :) facebook um yok belki orada unludur bilemeyecegim ama ben dun bisiler arastirirken gordum ve simdiden 2 kombin yaptim. Deli gibi bir kombin yapma istedigi dogurtuyor bu site insanda. Aslinda guzel kismi var olan modeller baz alinmis ama benim gibi hayal gucu genis bir insana yetmiyor bazen bir hirkanin rengini deli giibi degistirmek istiyorum tabi  bunu gercektede yapmak istiyorum bir magazada gorup begendigin bir elbisenin rengini az degistirmek istemedim ben:) ama ulasabilirlik acisindan boylesi daha iyi:) herneyse merak edenler icin ve stilini olusturup kombin yapmak isteyenler icin adresimiz http://www.bukombin.com/  ve benim profilimdende bir kombin ekleyeyim http://www.bukombin.com/ne-giysem/uyelerden/kombin/64065 cok eglenceli bir site kesinlikle kacirmayin derim hem size fikir sagliyor hemde fikirler vermenizi sagliyor:)  Hep beraber kombin yapalimmm♥♥

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Susuz Banyo Yapmak: DryBath