40 farkli Eyeliner Stili

Merhabalar:)

Gene uzun birrrrr aradan sonra karsinizdayim:) evet cok tembelim cok fikrim var ama tikaniyorum bir yerde ve yazmak istiyorum aslinda ama elim gitmiyor:/ Umarim yakin zamanda bu durumu toparlayacagim:) Bugun ki yazimin konusu eyeliner stilleriii

Ben jel eyelinerdan baska bir urunu gozume rahatlikla cekemiyorum maalesef bu konuda digerler eyeliner urunlerinde beceriksizim ama jel eyeliner da ustayim:) hic dusunmeden gidip MAC magazasindan jel eyeliner ve fircasini ayni anda aldigim gunu hatirliyorum da bana satan makyoz nerden bildigimi sormustu bu urunu o zamanlar Turkiye de cok bilinen bir urun degildi tabi bende
surekli blog karistiran bir insan oldugum icin bildigimi soyledim sonra kendisi acaip tatli bir insan oldugu icin bende uygulamali bi goz makyaji yapmisti nasil surmem gerektigini anlatti falan ve bende elim titreye titreye kendime cektigim eyeliner i artik arkadaslarima bile yapmaya basladim (ilk denegim tabi ki kizkardesimdi sonra gorduklerinde benim eyelinerima bayilan kizarkadaslarimda denedim) Cok eglenerek cekiyorum eyelinerimi ruh halime gore kuyrugunu yaparim kalinligini ayarlarim ve yeni seyler denerim hep simdi yayinlayacagim fotografta hem bana hemde kendini gelistirmek isteyen sizlere yardimci olucaktir eminim sahsen ben cat eye denilen makyaja bayiliyorum ve burda cat eye makyajina cok yakisacak eyeliner stilleri var neyse cok konustum simdi fotografi paylasiyimmm:))))





52 farkli oldu 2. fotografla neyse daha bitmedi hazir elim degmiskken jel eyeliner primer ve krem far yapimi videosuda ekliyeyim tavsiyem jel eyeliner yapacaksaniz birazcikda pudra koymaniz hem sabitler hem de vazelinin fazla yagini alir iyi seyirler dilerim:)







Herkese iyi bayramlar dileyip bugunki yazimi burada noktaliyorumm:)

Yorumlar

  1. Canım bu çok hoş bir yazı olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim:) Yorum gormek cok mutlu ediyormus insani:)

      Sil
    2. Canim okuyorum yazilarini bundan sonra yorum yazmadan gecmeyecegim o zaman :) blogla ilgilenemedik ne zamandir cok yogunduk :(

      Sil
    3. Harikasin:) evet tatlim farkettim ne zamnadir yazmiyordunuz bakiyordum hep ben umarim simdi yeniden baslarsiniz yazmaya:)

      Sil
    4. :) baslayacagiz canim cok sagol :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Susuz Banyo Yapmak: DryBath