Merhaba...

Merhaba Blogger ahalisi bu postu yazarken sanirim hic olmadigim kadar heyecanliyim :) Kafamda bir dolu proje var bu blog uzerinden gerceklestirmek istedigim, henuz  hic izleyicim yok ama eger olursa  her birinin istekleri bu blogun sekillenmesinde onemli rol oynayacak.:) Az cok anlasilcagi uzere bu bir makyaj blogu cok iyi makyaj yapmayabilirim cokta renkli makyaj yapmayi sevmem ama makyaj yapmanin onemini bilirim. Cok fazla makyaj yapmak her zaman guzellik degildir onemli olan yerinde ve size yakisan makyajdir. Tabi herkes direk kendine yakisan makyaji bulmuyor ben bu blogta hem size bunun icin yardim edecegim hem de gerektiginde yeni urunlerle tanistiracagim:)


Gelelim bana ben Istanbul Universitesinde Biyoloji ogrencisiyim simdilik adim bana kalsin 23 yasinda olucagim Haziranin 3'u itibariyle:) Her turlu elestiriye acik bir insanim daha iyi olmak icin :) Biyolog oldugum icin cogu madde hakkinda bilgim var bitkisel olmayan ve bana tamamiyle bitkisel diye yutturulmaya calisilan urunlerin tuzagina dusmem. Ayrica mikroorganizmalarla epey hasir nesir bir insan olarak sterilazasyon hakkinda epey bilgim var tabi bakteri, mantar, kuf vb. seylerde benim surekli gordugum konular:) o yuzden gayet bilgili bir sekilde makyaj konusundaki hurafelere kanmadan guzel ve aydinlatici bir blog olusturacagimizi dusunuyorum:)

Son olarak bir sey rica edecegim eger aklinizda merak ettiginiz bir urun varsa bana bu konuda mail atiniz bende o urunu deneyip size bilgi verebilirim amacim bloggerlarin 'klasiklesmis urunler yazilari' yerine sizin istediginiz urunler hakkinda yazmak tabi o zamana kadar ben kendi urunlerim dogrultusunda gidecegim:)

Simdilik bu kadar yazmak istedigim cok sey var ama bugunluk bu kadar yeter gibi:) Kendinize iyi bakin :)

Yorumlar

  1. hımmm ilginç bir blog olmuş. Rica etsem tırnak bakımı ile ilgili maddelere de yer verebilir miisniz?

    YanıtlaSil
  2. Tabi ki de:) en kisa zamanda bu konu hakkinda yazacagim:)

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle hoşgeldiniz blog dünyasına :)

    Ben güneşten korunma ürünleriyle ilgili bilgi rica edicem. Güneşin zararlarının yanı sıra..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbulduk:)
      Hafta sonuda bu konuda bir yazi yazacagim biraz gec gordum bu yorumu gerci kusura bakmayin :) bugunku yazim tirnak bakimi ustune oldu bir sonraki gunes koruyuculari hakkinda olucak:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Göz Farlarının İçeriği

Yüz Şeklinize Göre Allık Nasıl Sürülür?

Susuz Banyo Yapmak: DryBath